.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مقام صهیونیست: آتش‌بسی در غزه برقرار نخواهد شد
یک مقام صهیونیست پس از بمباران شدید باریکه غزه تاکید کرد فعلا هیچ آتش‌بسی در این منطقه برقرار نخواهد شد.
مقام صهیونیست: آتش‌بسی در غزه برقرار نخواهد شد

سی ان ان به نقل از یک مقام صهیونیستی اعلام کرد که «هیچ آتش بسی در غزه برقرار نخواهد شد».

 

از سویی دیگر یک خبرگزاری اروپایی اعلام کرد مقامات کشورهای آمریکا٬ انگلیس٬ فرانسه و کانادا که خود از هم‌پیمانان رژیم صهیونیستی هستند  ضمن حمایت مجدد از تل آویو  از مقامات این رژیم خواستند تنش در منطقه را کاهش دهد و به قوانین بین المللی پایبند باشد و  اجازه ورود کمک‌های بشردوستانه را به غزه بدهد.

 

کمی پیشتر خبرگزاری فلسطینی وفا اعلام کرده بود که در نتیجه بمباران رژیم صهیونیستی که دو خانه و یک مسجد در اردوگاه جبالیه در شمال نوار غزه را هدف قرار داد، ده‌ها نفر شهید و زخمی شدند.

 

در سایه وحشی‌گری صهیونیست‌ها وزارت بهداشت فلسطین در غزه بامداد دوشنبه اعلام کرد، از آغاز عملیات طوفان الاقصی ۱۸۷۳ کودک در حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه شهید شدند. 

 

در همین راستا ژیل دیور، کارشناس حقوق بین‌الملل و وکیل معتبر در دیوان کیفری بین‌المللی، در مصاحبه‌ای گفت: رژیم صهیونیستی در حال انجام حمله سیستماتیک علیه مردم بی‌دفاع است و بیش از دو میلیون نفر در نوار غزه را هدف قرار داده است. این مواجهه به معنای نسل کشی است.

 

او با اشاره به اینکه آنچه ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد «به هیچ وجه دفاع از خود نیست»، تاکید کرد: دولت اشغالگر وظایفی دارد که باید به آن‌ها احترام بگذارد، به نیاز‌های مردم احترام بگذارد و زیرساخت‌ها را حفظ کند و آن را هدف قرار ندهد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.176 seconds.